راهنمای قدم به قدم Assassin's Creed BrotherHood (درخواستی کاربران)
کمي طاقت داشته باشيد...

امروز روز خوبي داشته باشيد.

سنر گیمز
سنر گیمز | دانلود بازی های پی سی

راهنمای قدم به قدم Assassin's Creed BrotherHood (درخواستی کاربران)
راهنمای قدم به قدم Assassin's Creed BrotherHood (درخواستی کاربران)

مرحله اول: Peace At Last

 

بازی درست در جایی که Assassins Creed 2 تمام شد شروع می شود. در طی راهنمای ابتدایی بازی شما توسط ماریو هدایت و راهنمایی می شوید. Eagle Vision خود را روشن کنید تا راه درست را ببینید. همین که به بالا رسیدید به دنبال ماریو بروید تا در بین اعضای کلیسا گیر بیفتید. این ها مثل آب خوردن هستند بنابراین با مشت و اینها به سادگی یک گوشمالی به آنها بدهید.

 

بیرون امن نیست و مجبور هستید چند نگهبان را بکشید. ماریو به شما کمک می کند ولی کار اصلی را شما باید انجام دهید. حمله های معمولی کارساز هستند ولی اگر خواستید از تاکتیک های دیگری هم استفاده کنید مثل ضدحمله یا گرفتن دشمنانیکی از بهترین کارها لگد زدن به ساق پای آنها است که موجب پایین آمدن دفاعشان می شود. جلوتر باز دشمنانی خواهند بود که می توانید همینطور آنها را بزنید. اینجا نیازی به مخفی کاری نیست. بعد از کشتن اولین دشمنان ماریو را تعقیب کنید. بزودی به بالای یک برج می رسید و از آنجا یک منظره از کل رم را خواهید دید.

 

R & R

 

برمی گردید به Monteriggioni؛ پایگاه عملیات در بازی قبلی. اینجا مردمان زیادی به کمک احتیاج دارند که می توانید کارهایشان را به اتمام برسانید. این مرحله مثل یک آموزش است که کارهای معمولی را یادمی گیرید چطور انجام دهید.این کارها را می توانید به هر صورتی که خواستید انجام دهید. زنی در میدان شهر وجود دارد با او صحبت کنید. جعبه او را حمل کنید تا این بخش به پایان برسد.

Horsing Around

 

در خاطره بعدی اسبی که فرار کرده را باید بگیرید. برای این منظور با مردی که بیرون شهر است صحبت کنید. این هم یکی از آموزشهایی است که گفتیم. بعد از سوار شدن به اسب برگردید پیش مرد تا ماموریت تمام شود.



Target Practice

 

از دیوارهای شهر بالا بروید و مسئولان توپ را بکشید. اختیار توپ را بر عهده بگیرید. اینجا باید چند هدف هستند را بزنید. پنج تا را بزنید تا این بخش تمام شود.

Vilified

 

بعد از این خاطرات، برگردید به کاخ تا یک صحنه ببینید. صبح روز بعد بلند می شوید و می بینید که مورد حمله ارتش برژیا قرار گرفته اید. سریع بروید بیرون و سوار اسب شوید و بروید به جلو. سپس از دیوار شهر خاطره قبلی بالا برویداز همان توپ استفاده کرده و کمی از تجهیزات دشمن را نابود کنید. کلی وسایل و سرباز وجود دارند ولی کمی از آنها را بزنید تا اینکه مردم عادی فرار کنند کافی است.

 

توپ را ول کنید و از روی دیوارها بروید به بالای برج. یک فرصت طلایی برای کشتن یکی از سربازان خواهید داشت. از این فرصت برای کشتن یکی از سربازهای قوی استفاده کنید. بسیاری از دشمنان به سادگی با گرفتن و ضربه زدن های ساده می میرند. به هر حال، چندین سرباز با زره سنگین پدیدار خواهند شد. برای این دشمنان سرسخت باید به پای آنها ضربه بزنید تا بمیرند.

Emergency Exit

 

با سربازان خودی همراه شوید و مبارزه را تا رسیدن به کاخ ادامه دهید.دوستانتان هم به خوبی خودتان مبارزه می کنند. اگر دوست داشتید می توانید بیخیال آنها شوید و بدوید. به کلودیا می رسید و باید او را نجات دهیدسربازان برژیا را که می خواهند او را بگیرند بکشید و خواهرتان را تا کاخ مشایعت کنید. در راه سربازان دیگری هم هستند آنها را بکشید. وارد امارت شوید تا این بخش تمام شود.



Present Day: Monteriggioni

 

کنترل دسموند را برعهده گرفته اید. بر خلاف اتزیو، دسموند نوار سلامتی ندارد و صدمه نمی بیند. مبارزه کردن هم وچود ندارد. درست در شروع مرحله روح اتزیو را خواهید دید که دارد از امارت فرار می کند. به سمت راست رفته و از تخته ها پایین بپرید تا بیفتید روی کپه علف. بعد از یک صحنه کوتاه در میابید که در زیرزمین هستید. سوئیچ را بزنید و بزارید تا لوسی از در عبور کند. باید راه دیگری برای خود پیدا کنید بنابراین از راه سمت چپ ادامه دهید. بپرید به آب و به طرف سوئیچ شنا کنید. بروید به سطح آب تا بتوانید از آب بروید بالا. بپرید پایین تا سوئیچ دوم را ببینید. از آن استفاده کنید تا با لوسی راه را بتوانید ادامه دهید.

 

 

در منطقه بعدی یک شکاف خواهد بود ولی به تنهایی نمی توانید از آن عبور کنیدبا کمک لوسی باید از آنجا عبور کنید. از دیوار سمت چپ پایین بپرید و به یک سوئیچ دیگر پشت در میرسید. از چوبهای سمت راست بخزید بروید و برسید به یک اتاق کوچک در پشت دروازه. سوئیچ را بزنید و از سنگهای کف راه را ادامه دهید. بعد زا کشف یک اتاق بزرگ و برپا کردن دستگاه آنیموس، از Eagle vision استفاده کرده و مثلث کشیده شده روی دیوار را بررسی کنید. وقتی در این حالت هستید پشت نقاشی یکسری عدد مخفی خواهید یافت.

 

 

خواهید دریافت که Monteriggioni قدرت کار ندارد. از امارت خارج شده و باShaun صحبت کنید. باید با جعبه فیوز سر و کله بزنید و برقی را به کار بیندازید.از دید eagle vision استفاده کرده تا بعتر با جعبه فیوز کار کنید. وقتی کار تمام شد تا بقیه آساسین ها دیدار کنید تا آنیموس را به کار انداخته شود.

 

مرحله دوم : The Wilderness Of Tigers

قبل از شروع شدن مرحله، ربکا چند ماموریت تمرینی برای شما آماده کرده استاینها اجباری نستند ولی میتوانند در بهتر شدن شما در مبارزه و ... در بازی کمک کند. میتوانید از سیستم DNA آنیموس استفاده کنید و ماموریتهای تمام شده را از حافظه اتزیو بازی کنید.

As good as New...

 

شما به خاطر فرار از دست منتریگیونی و برگشتن به رم زخمی میشوید. از نقشه کمک بگیرید و با قیمت 50 دلار از یک دکتر دوا تهیه کنید. برای کسب پول میتوانید جیب مردم رومی را بزنید. بعد از کسب سلامتی نقشه را دنبال کنید و از ساختمان بالا بروید. در سقف می توانید راه تا هدف بعدی را به خوبی ببینیدبروید پایین و علامت رو نقشه را دنبال کنید. نگهبانان را دنبال کنید و در ضمن فاصله تان را حفظ کنید. اگر زیاد دور شوید تایمر شروع میشود و نشان میدهد که در حال بگم کردن آنها هستید. از آن گذشته زیاد هم نباید نزدیک شوید چون میبازید. آنها به طرف چوبه دار میروند و به یک شهروند غمگین حمله میکنند. نگهبانان بورگیا را بکشید تا مرحله تمام شود.

Well Executed

 

بعد از نجات دادن آن فرد، او از شما درخواست میکند جلادی که همسر او را کشته را بکشید. نقشه را دنبال کنید تا به قاتل برسید. از بالای سقف مخفیانه بروید تا به نزدیکی وی برسید. بدون اینکه متوجه شود میتوانید اقدام به قتل او بکنید.میتوانید برای جلوگیری از درگیری های بی مورد از آنجا فرار کنید.



New Man in Town

 

با Machiavelli ملاقات کنید تا او به شما ماموریتی بدهد. برای تکمیل امکانات به یک armory بروید و وسائل بخرید. اگر مغازه بسته بود کمی بگردید تا باز شود. به طرف منطقه محرمانه رفته تا هدف را پیدا کنید. هدف یکی از کاپیتانهای بورگیا است. به سمت بالاترین نقطه بروید و در راه چند نفر را بکشید. اینکار برای راحتتر کشتن کاپیتان کمک میکند. بعد از کشتن او سعی کنید برج بورگیا را نابود کنید و برگردید پیش Machiavelli.

Easy Come, Easy Go

 

یک اسب پیدا کرده و دنبال Machiavelli راه بیفتید. باید یک شهروند را نجات دهید. دوستانتان نیز جنگجویان قوی هستند ولی با این حال نیاز به پشتیبانی شما دارند مخصوصا در هنگام سواره بودن. اگر بورگیا ها اسبی سوار شوند سریعا او را به زیر بکشید.

Crepi Il Lupo

 

یک پیک بورگیایی خواهید دید که دارد از صحنه در میرود. او را دنبال کرده گیر بیندازید و حرف ازش بیرون بکشید. از راههای خشن استفاده کنید ولی کشتن او را باعث با خبر شدن نگهبانان خواهد شد. دوباره با یارو ماشیاولی حرف بزنیدناگهان توسط تعقیب کنندگان رومولوس گیر می افتید. از خنجر مخفی خود و لگد استفاده کنید تا آنها را شکست دهید. همین که آنها مردند بروید پایین در فاظلاب تا مخفیگاه آنها را پیدا کنید.



The Halls of Nero

 

اینجا ها زیر شهر روم است. از ستونهای سمت چپ و راست بالا وفته و چهار سوئیچ را بزنید. وقتی هر چهار تا زده شد کف میشکند. بروید پایین. بروید پشت دروازه و بپرید بالای ستونها. از دیوارها بگزرید و بروید کنار در. به سمت روشنایی بروید تا برسید به پشت دروازه بعدی. بعد از گذشتن از چند در میرسید به یک اتاق پر از آتش. بروید بالای مجسمه وسط اتاق و از دیوار سمت چپ بگذریدیکبار دیگر، بروید به مجسمه بعد و دیوار بعدی در سمت چپ تا یک اتاق جدید پیدا کنید.

 

ادامه دهید تا برسید به تالار اصلی. بروید به تخت سنگی و بپرید به سمت چپ.باید کل اتاق را دور بزنید و برسید به انتهای سمت راست. اکثر ستونها خواهند شکست بنابراین مواظب باشید. وقتی آماده شدید بروید داخل مخفیگاه تعقیب کنندگان و تمام پولهایشان را بدزدید. در مرکز اتاق یک scrollوجود دارد. آن را بردارید و بروید به سمت بالا تا مرحله تمام شود.



مرحله 3 : The Fighter The Lover & The Thief

 

کارهای بعدی را چند جور می توانید تمام کنید. بعضی از آنها نزدیک هستند و بعضی دور.

High-Stakes Negotiation

 

اینجا باید یه نفر را نجات دهید. برای نجات او باید 2500 دلار جمع کرده و بدهید با گروگانگیر تا او را آزاد کنند. برای نجات دادن او بروید به اسکله که یک منطقه محرمانه است بنابراین مواظب باشید نگهبانها خبردار نشوند. بعد از کمی صحنه دزدها را بکشید. بعد از آن برگردید نزد کلودیا و بگویید که مذاکره کنندگان رفته اند به جنوب. با آرشیتکت صحبت کرده و منطقه را برگردانید.



Double Agent

 

با La Volpe صحبت کنید و متقاعدش بکنید که به آساسین ها ملحق شوند. او را دنبال کنید. در راه دزدهایی میبینید که به دردسر افتاده اند. سربازان را بکشید تا مرد جوان ازاد شود. همه آنها از اسلحه ها دوربرد استفاده میکنند ولی میتوانید آنها را با مشت و اینا بزنید. مرد زخمی را به جای امن اسکورت بکنید. بروید و دوباره با la volpe صحبت کنید.



Between a Rock and a Hard Place

 

با بارتولومئو ملاقات کرده. او توسط سربازان بورگیا مورد حمله واقع شده است.کاپیتان بورگیا را بکشید و بگذارید تا دوستانتان بقیه را بکشند. با رفتن به برج و نابود کردن آن کنترل محلی بورگیا را به دست آورید. برگردید پیش بارت و صحنه ای مشاهده کنید. دوباره با ماچیاولی صحبت کنید و با آرشیتکت بعدی ملاقات کنید تا مرحله تمام شود.



مرحله 4 : Den Of Thieves

باید به قلعه بورگیا نفوذ کنید. از خندق کوچک عبور کرده و از دیوار بروید بالا.نقشه پر از نقاط راهنما است که تمام کارهایتان را به شما میگوید. نگهبانان را از بین ببردید و بعد از حیاط عبور کنید. بروید به بالای ساختمان وسط محوطه و نگهبانان را بکشید. بروید داخل ساختمان و کاترینا را در داخل زندان پیدا کنید. باید یک کلید از Lucrezia بدزدید و کاترینا را نجان دهید.

Femme Fatale

 

بروید به حیاط و لوکرزیا را شکست دهید. محافظان دیگر را بیخیال شوید تا برسید به زندانی خودتان. او را بکشید ببرید به سلول کاترینا تا این خاطره تمام شود.



The Burdens We Carry

 

او را باید به بیرون قلعه ببرید و در این حالت آسیب پذیر خواهید بود. اگر دشمنی ظاهر شد او را ول کرده و دشمن را بکشید. بروید به کف و کاترینا را پرت کنید روی علوفه ها و خودتان هم بروید به زیر زمین. به حیاط رفته و درب را با استفاده از دو چرخ بزرگ باز کرده، یک اسب پیدا کرده و کاترینا را از آنجا خارج کنید.



Guardian of Forli

 

زمانی که کاترینا فرار میکند باید دشمنان را بکشید. تا زمان تمام شدن تایمر با آنها مبارزه کنید تا دوستتان از آنجا دور شود. حالا نوبت شماست که از آنجا خارج شوید. دشمنان نزدیک را کشته و فرار کنید. از علوفه ها و دیگر جاهای مخفی استفاده کنید تا آنها را گم کنید.

Man of the People

 

حالا میتوانید شروع به ساختن برادری کنید. شهروندهایی که گیر بورگیا افتاده اند را از مخمصه خلاص کنید. با اینکار میتوانید آنها را متعاقد کنید که به آساسین ها بپیوندند.حداقل دو اساسین را استخدام کرده تا حافظه تمام شود. با نابودی هر چه بیشتر برجهای بورگیا افراد بیشتری میتوانید استخدام کنید.بهتر است قبل از حرکت چهار نفر را اجیر کنید. آنها را آموزش دهید و به ماموریتها بفرستید. سعی کنید آنها را حداقل به سطح 4 برسانید. از آنجایی که آنها به راحتی میمیرند حتما یک سطح به زره آنها اضافه کنید.سلاح خوب نیز میتواند موثر باشد.

Serial Offender

 

باید یک دکتر فاسد را بکشید. بانوان محترم میتوانند محل او را مشخص کنند. میتوانید بین جمعیت قایم شده و سریع کار خود را بکنید.

Human Cargo

 

با پسر روی اسلکه صحبت کنید تا اطلاعاتی از یک طرح بردگی که در خارج شهر است بدست آورید. مرد اشرافی را دنبال کرده تا مقر آنها را پیدا کنید. مثل تمام ماموریتهای تعقیبی نباید به او زیاد نزدیک شوید یا زیاد دور شوید. در محل بردگی، اساسینهایی که اجیر کرده اید را صدا کنید. اگر خوب تمرین کرده باشند میتوانند بسیاری از دشمنان را بکشند. از این هرج و مرج استفاده کرده بروید بالا و مرد را بکشید.



An Unexpected Visitor

 

نقطه روی نقشه را دنبال کرده و با لئوناردو صحبت کنید. او ابزارهای جدیدی برای شما دارد مثل دابل بلید. به او کمی پول دهید. یک نفر machine gun وblue print او را گرفته است و شما باید اطلاعاتی در اینباره کسب کنید. اعضای بورگیا را که محل را میدانند دنبال کنید. آساسینتان را بفرستید تا آنها را بکشند و خودتان بروید به علامت روی نقشه.
از ساختمان خارج از بورگیا بروید بالا. بپرید روی علوفه ها و را را از سقف ها ادامه دهید. همینطور راه را تا شرق ادامه دهید و در آخر طرح ماشین گان را از بین ببرید. برگردید به ساختمان قبلی و مواد منفجره کنار اسلحه را منفجر کنید. بروید به جای امن و یکی از اسلحه را نابود کنید. دومین اسلحه روی گاری کمی دور است. با اسب بروید. اسلحه را بگیرید و سربازان بورگیا را بکشید با آن.

 

مرحله 5 : The Banker

در این مرحله باید یک خزانه دار و برادرش را کمک کنید. وقتی که خزانه دار را دنبال میکنید میتوانید از او بخواهید مواقع خطر کنار بایستد. این خیلی خوب است چون او خیلی ظعیف است و به راحتی کشته میشود. یادتان باشد میتوانید دوستانتان را صدا کنید تا به شما کمک کنند.

Escape From Debt

 

3000 دلار را از طریق دزدی جمع کنید. این پول را بدهید به خزانه دار تا اطلاعاتی به شما بدهد. روی پشت بام بمانید و خزانه دار را زیر نظر بگیرید.مواظب باشید دیده نشوید.

Follow the Money

 

از ساختمانی که خزانه دار و ارازل اوباش رفتند داخل بروید بالا. حالا باید همه آن را را برگردید به سمت پایین.به زمین نزدیک شده تا امکان assassinate فراهم شود. کاپیتان بورگیا را که کشتید سریعا یونیفرم او را بپوشید.

When in Rome...

 

با این لباس که پوشیدید باید نیروها را به محلشان راهنمایی کنید. تنها مشکل شما این است که نمیدانید کجا باید بروید. به دیگر سربازان گوش بدهید تا بفهمید کجا باید بروید.

 

In and Out

 

همین که به محل مورد نظر رسیدید لباس دشمن را در بیاورید. این محل پر از دشمن است برای همین باید چند نفر خبر کنید. چند نفر از خانمهای محترم را اجیر کنید تا حواس نگهبانان را پرت کنند. اگر شناخته شدید درجا میسوزید. با کمک خانمها به راهتان ادامه دهید. داخل علوفه قایم شوید و نگهبانانی که نزدیک میشوند را بکشید. سپس به سمت Juan حمله ور شده و سریع کار او را تمام کنید.



مرحله 6 : The Baron Of Valois

Gatekeeper
با Bart ملاقات کنید تا متوجه شوید که متحدین فرانسوی بورگیا حمله کنند. از آساسینهایتان کمک بخواهید و تا وقتی که دروازه را میبندید به بارت کمک کنید. از اهرمها کمک بگیرید تا در قلعه را ببندید.

 

French Kiss
بارت را دنبال کنید تا به مقر فرانسوی ها برسید. میتوانید آنها را مخفیانه بکشید. به شکل دشمنان در آمده و آنها را یکی یکی در خفا بکشید. اینکار را مخفیانه و سریع انجام دهید.

Au Revoir
راهتان را تا مقر اصلی آنها ادامه دهید. از دوستانتان کمک بخواهید و سعی کنید در قلعه را باز کنید. به طور مخفیانه باید همسر بارت را نجات دهیدهرگونه دیده شدن شکا توسط نگهبانان باعث سوختن در مرحله میشود. از سقف راه بروید و دشمنان را یکی یکی بکشید.

 

مرحله 7 : The Key Of Castello

Patching the Leak
با la volpe همراه شوید. او را با اسب دنبال کنید و دشمنان را بیخیال شوید.اینجا حداقل سه گروه هست که باید آزاد کنید ولی هیچکدام آنچنان سرسخت نیستند.

Calling All Stand-Ins
رابط بورگیا را تعقیب کنید تا ببینید که نمایش کجاست. دوباره باید فاصله تان را حفظ کنید تا دیده نشوید. حتی میتوانید از خانمها نیز استفاده کنیداز آساسین های خود استفاده کنید. آنها دیده نمیشوند و بهتر عمل میکنند. یک اسب پیدا کرده بتازید.

Exit Stage Right
دوباره برمیگردید به کلوسیم. دیوارها را بگیرید و بالا بروید. وقتی رسیدید به بالاترین محل وقت کمی دارید که بروید پایین به محل نمایش. دشمنان دوربرد را بکشید و بقیه را بیخیال شوید. مواب پنجره های کلوسیم باشید که دیده نشوید. پایین با آساسین ها دیدار کنید و لباس را بپوشید. بروید به علامت و نمایش را شروع کنید. از eagle vision استفاده کرده تا موقعیتتان را بشناسید.

 

Intervention
بعد از اجرا، بازیگر را ببرید به یک دکتر در خارج از آنجا. متوجه میشوید که یک دزد شما را تعقیب میکند. اگر اسب دارید با آن بروید. برای نگهبانان از آساسینهایتان استفاده کنید و خودتان دزد را بگیرید. بعد از یک صحنه دیگر، باید دوباره فرار کنید. میانبر بزنید و با la volpe دیدار کنید و ماچیاولی را نجات دهید.

 

مرحله 8 : The Borgia

Requiem
برمیگردید به قلعه بورگیا تا رموز بیشتری از سیب ممنوعه را کشف کنید. این بیشتر از بالا رفتن یا مخفی کاری است ولی حتما نگهبانان مزاحم را بکشید.ادامه دهید تا برسید به داخل. از الوار باید بالا بروید و از راهروی باریک عبور کنید. از دید عقاب استفاده کنید تا بدانید کجا باید بروید. در نهایت از تیر بگیرید تا برسید به طبقه اصلی. از پشت بام خارج شوید، نگهبانان را بکشید و یک صحنه ببینید.

 

An Apple a Day
بروید به بالای قلعه و از دیوارهای بیشتری بچسبید. در ادامه با لوکرزیا دیدار کنید تا بفهمید چه اتفاقی افتاده است. به زیر زمین رفته و سزار را تعقیب کنید. بروید به سمت دیوار سمت راست. بپرید روی تخته وسط اتاق و بروید به سمت تیر سمت چپ. دوباره برمیگردید به سقف تا ببینید که سزار دوباره فرار میکند. او را دنبال کنید و خود را بیندازید توی آب. بدوید به سمت واتیکان و نگهبانان را بیخیال شوید.

 

The Apple of Eden
وقتی منطقه خلوت شد، بروید به مجسمه وسط حیاط تا سیب عدن را پیدا کنید. از اینجا به بعد فقط میتوانید از سیب استفاده کنید. این میتواند دشمنان را گیج کند و باعث شود همدیگر را بکشند. با این روش همه آنها را بکشید. وقتی همه مردند از آنجا فرار کنید و برگردید به مخفیگاه.

 

Demilitarization
با در دست داشتن سیب این قدرت را دارید که بورگیا را نابود کنید. بروید به سمت میدان شهر و کاپیتانها را بکشید. مثل قبل سیب از جان شما کم میکند بنابراین مواظب آن باشید.

Seeing Red
وظیفه بعدی شما این است که نگهبانان باقیمانده را در کنار کلسیوم را از بین ببرید. آنها را با کمک همین حقه از بین ببرید. مرد اشرافی را دنبال کنید تا بقیه دشمنان را پیدا کنید. وقتی به تالار اصلی رسیدید کاپیتانها را بکشید. با این کار دشمنان باقیمانده فرار میکنند و مرحله تمام میشود.

All Roads Lead to...
به عنوان آخرین کار این مرحله باید شخصا با سزار روبرو شوید. باید به بارت، لا ولپ و کلودیا و ماچیاولی کمک کنید. برای اینکه اوضاع را بیش از این شلوغ کنید همه شش دوستتان را خبر کنید تا بورگیا را زمین گیر کنید. هر بار که از سیب استفاده میکنید صبر کنید تا جانتان پر شود. همینجور ادامه دهید تا تایمر تمام شود. راه را تا دروازه های شر ادامه دهید تا سزار و بورگیا را از روم حذف کنید.

 

مرحله 9 : The Fall
این آخرین قسمت بازی به عنوان اتزیو است بنابراین حتما همه چیزها را که نیاز دارید ارتقا دهید. حالا به صحنه اول بازی برمیگردید. دکمه ها را بزنید تا علیه سزار مبارزه کنید. بعد از آن نگهبانان را بکشید تا بزودی به شهر ویرانه برسید. یادتان باشد که در اینجا آساسینهایتان را در اختیار ندارید بنابراین باید با مخفیکاری و غیره راهتان را ادامه دهید. برای راحت تر شدن کار از خنجر دوقلویتان استفاده کنید تا دشمنان را سریعتر از میان بردارید.

 

روی پشت بامها بمانید تا دیده نشوید. سربازان با خود درگیر خواهند بود بنابراین از برجها بگذرید و وارد شهر بشوید. یکبار دیگر از مخفیکاری استفاده کنید تا برسید به دیوارهای قلعه. سعی کنید دیده نشوید.در پشت دیوارهای شهر بلاخره با سزار روبرو میشوید. سعی کنید به او لگد بزنید تا گیج شود تا بتوانید او را بهتر بکشید. ناگهان، سزار محافظانش را خبردار خواهد کرد ولی میتوانید آنها را بیخیال شوید و سزار را بکشید.

 

مرحله آخر : The Rome
با تمام شدن این مراحل کنترل دسموند را در اختیار میگیرید. بروید به تالارهای بالا و ببینید که مثلثها واقعا چه معنایی دارند. حالا در رم خواهید بود و باید بروید داخل کلسیوم. از زیرزمین کلسیوم بروید تا برسید به جاهای حساستر بورگیا و واتیکان.

 

کلسیوم کمی گیج کننده ای است ولی میتوانید با کمی دقت راه را پیدا کنید. ازEagle vision که استفاده کنید میتوانید بلاخره کلیسای واتیکان را پیدا کنید. به آساسینهایتان اجازه دهید تا برگردند داخل. از ستونهای نورانی عبور کنید.همینطور که میروید راه نمایان میشود.

 

از دید عقاب نگاه کنید تا آخرین جایگاه سیب عدن را پیدا کنید. چندین ستون نورانی از زمین بلند خواهند شد. بروید به بالای آنها و کل پازل را به زمین وصل کنید. وقتی پازل حل شد برگردید پیش آساسینها و سیب را بدست آورید. بعد از کمی صحنه لوسی را بکشید تا بازی تمام شود.

 

منبع:سنر گیمز

کانال ما در تلگرام

@androidnot

آدرس : www.centergames.lxb.ir

 


ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
پشتیبانی سنر گیمز(مشکل در بازی و نصب و ...)

پشتیبانی سنر گیمز(مشکل در بازی و نصب و ...)

تاريخ : 1399/02/17

عکس هایی از Grand theft Auto V (مجاز است)

عکس هایی از Grand theft Auto V (مجاز است)

تاريخ : 1395/02/14

دانلود بازی جی تی ای سن آندریاس (به یاد گذشته)

دانلود بازی جی تی ای سن آندریاس (به یاد گذشته)

تاريخ : 1395/02/14

دانلود بازی Quantum Break برای PC(پیشنهاد ما به شما)

دانلود بازی Quantum Break برای PC(پیشنهاد ما به شما)

تاريخ : 1395/02/07

دانلود سیو بازی Assassins creed revelations

دانلود سیو بازی Assassins creed revelations

تاريخ : 1394/12/23

دانلود بازی کامپیوتر Crysis

دانلود بازی کامپیوتر Crysis

تاريخ : 1394/12/21

دانلود دی ال سی بازی Assassins Creed Syndicate The Last Maharajah

دانلود دی ال سی بازی Assassins Creed Syndicate The Last Maharajah

تاريخ : 1394/12/20

دانلود بازی کامپیوتر Assassin Creed Victory(به زودی از سنر گیمز)

دانلود بازی کامپیوتر Assassin Creed Victory(به زودی از سنر گیمز)

تاريخ : 1394/12/20

راهنمای قدم به قدم Assassin's Creed BrotherHood (درخواستی کاربران)

راهنمای قدم به قدم Assassin's Creed BrotherHood (درخواستی کاربران)

تاريخ : 1394/12/19

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای کامپیوتر

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings برای کامپیوتر

تاريخ : 1394/11/27

بازی هایی که در هفته منتشر می شوند: از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند

بازی هایی که در هفته منتشر می شوند: از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند

تاريخ : 1394/11/27

دانلود بازی LEGO MARVEL’s Avengers برای PC

دانلود بازی LEGO MARVEL’s Avengers برای PC

تاريخ : 1394/11/22

دانلود بازی Just Cause 3 برای PC

دانلود بازی Just Cause 3 برای PC

تاريخ : 1394/11/22

دانلود بازی کامپیوتر Fallout 4 همراه با آپدیت ورژن 1.3

دانلود بازی کامپیوتر Fallout 4 همراه با آپدیت ورژن 1.3

تاريخ : 1394/11/18

دانلود دی ال سی The Sims 4 Get Together Addon برای PC

دانلود دی ال سی The Sims 4 Get Together Addon برای PC

تاريخ : 1394/11/16

کد های تقلب بازی skyrim (کد ها تست شده است مشکل ندارد)

کد های تقلب بازی skyrim (کد ها تست شده است مشکل ندارد)

تاريخ : 1394/11/16

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

تاريخ : 1394/11/16

دانلود بازی Batman: Arkham Knight برای کامپیوتر

دانلود بازی Batman: Arkham Knight برای کامپیوتر

تاريخ : 1394/10/27

سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Syndicate

سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Syndicate

تاريخ : 1394/10/27

نقد و بررسی«بتمن: شوالیه‌‌ی آرکام Batman: Arkham Knight» به همراه کرک,ترینر

نقد و بررسی«بتمن: شوالیه‌‌ی آرکام Batman: Arkham Knight» به همراه کرک,ترینر

تاريخ : 1394/10/26

با سلام به شما عزیزانی که بازدید کننده سنر گیمز هستید سنر گیمز یکی از مراجع بازی های پی سی است که بازی ها را نقد و بررسی میکند و دانلود آن ها را برای شما عزیزان به اشتراک میگذارد.علاوه بر این ها شما را از خبر های بازی های رایانه ای مطلع میکند.سنر گیمز از دی ماه سال 1394 کار خود را آغاز کرد.

آمار سايت

  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا :285 0
  • بازديد امروز :107
  • بارديد ديروز : 12
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل ديروز : 1
  • بازديد هفته : 122
  • بازديد ماه : 119
  • بازديد سال : 1002
  • بازديد کلي : 10353
  • آرشيو

    نويسندگان

    بیش تر به چه مطالبی نیاز دارین؟
    <-Mymenoinfo->
    مرجع کد آهنگ